Post by ceslafilesza on Feb 10, 2022 18:39:55 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Chicken Gun ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Chicken Gun IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer gull ▞▞▞
▞▞▞ Chicken Gun 2022 version ▞▞▞
Vel, jeg liker det, men jeg MISTET 1374 MYNTER også jeg hater... HATER annonser, vennligst reduser dem nå, jeg er en noob, men jeg har minipistolen til 210, men jeg har null mynter, så ja det er det
Jeg elsker dette spillet, det varierer bra, men det er glitchy.
det er bra, men jeg liker ikke å se hackere, kan du eliminere alle hacks for dette spillet! Jeg liker virkelig ikke at hackere der hacker, og en dag spilte jeg dette spillet og jeg sier en hacker som fikk spillet mitt til å krasje
Herregud! Musikken ble sparket inn! Den eldre versjonen har ikke musikk som er bra for meg. Men, NÅ SETTER DU MUSIKK?! Takk for at du fikk ørene mine til å blø! Og det som er verre er at det ikke finnes noen innstillinger for å slå av musikken. Jeg liker ikke versjonen for mye. Og jeg hater den musikken.
Dette spillet er bra, men i dette spillet er det så mange hackere som er deres, og i mellom spillet kom annonser, så jeg vil ha bane hackere og også baneannonser. Takk
Dette spillet er så vanedannende at alle kan spille dette spillet, det er så hyggelig å møte mennesker rundt om i verden og spille med dem. Du kan gå til alle kart og kan enkelt drepe fiendene dine, noe som er en av mine favorittoppgaver. Jeg elsker dette spillet. Ingen annonser i det hele tatt. Spill av høy kvalitet og godt innhold. Fantastisk. ☆☆☆☆☆ for deg.
Jeg elsker dette spillet, men en mangler i dette spillet hvis jeg logger på kontoen i chiken gun nå sletter jeg ham nå jeg har installert kontoen min er ikke min
Dere må finne en måte å utestenge hackeren. Moroa er borte. Spillere vil begynne å forlate spillet på grunn av hackeren. Vær så snill å jobbe med det
Det er dårlig ... uh hvorfor? (Les utviklere) Ok. Ok. Her er en grunn til at jeg ikke liker det, 1 er fordi det er for mange kontroller. Og en annen grunn er fordi den stjal teksturer fra minecraft du kan få noen teksturer fra nettsteder til. Uansett her er de positive anmeldelsene, 1 det er morsomt spillet er morsomt det er morsomt at du spiller som en kylling med en pistol.
Det verste spillet noensinne, det lar deg spille og bygge, men så blir du kastet ut, men spillet er litt morsomt
Jeg gir den 2 stjerner fordi når du skyter en rakett er det bare kuler, ikke raketter
Spillet er bra, men du fortsetter å se på så mange annonser
Jeg har prøvd dette spillet, men jeg laster det ned på en annen enhet, og jeg husker det var veldig bra for meg, men på lenge hadde søsteren min det og noen slettet alle spillene, og jeg lastet det ned nå.
Chicken Gun 액션 wmgh
Veldig dårlig ikke la deg lure av de andre det er laggy dårlig grafikk og det har mange kontroller
Jeg prøver hele tiden å bli med i spillet til søstrene mine med passordet, men det fungerer ikke >:-(
Veldig fint spill, litt mange hackere
Kult spill, men kontrollene er forferdelige og du kan ikke endre dem.
Det er hakere når jeg prøver hacking-trikset, det fungerer ikke, det er derfor jeg ga 1 stjerne
De tre stjerner er fordi hvordan lage et fly
Dette spillet er så bra, og jeg må trolle folk med glichis, men noen mennesker kan drepe meg mye, men det er et flott spill, det er derfor jeg vurderer det 5/5
Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds Mô phỏng jpii
Bra spill, men rosen for våpnene er for stor
Dette spillet er kjempebra, men kan du legge til noen splitter nyeste sjeldneste biler takk
Jeg elsker dette spillet Jeg elsker at skaperne legger til ting ofte, men melding til skaperne vær så snill, gjør dette. Sett en måte å få capture the flag guns til å gyte raskere, og vær så snill, lag en måte der du kan lage din egen server for å fange flagget. . Fantastisk spill, installer pls som vil gjøre skapernes dag og min.
Totalt sett er spillet veldig bra, bortsett fra at noen problemer som etui setter seg fast med spillerne i capture-flagget, og kontrollene er ikke så jevne som om de på en eller annen måte har sin egen hjerne. Også med den siste oppdateringen får vi ikke tilgang til zombiebykartet.... .håper den blir tilgjengelig snart...
Bra spill, men kan du legge til flere jetjagerfly og ny oppdatering er rotet 👹 ò_ó
Jeg elsker dette spillet, men de kan ikke oppdatere spillet, men edderkoppene og den store mobben og flaggermusene kan drepe deg og de er raske, vennligst gjør mobben sakte takk og glemte også den sparkende tingen takk
Bruh dette spillet er fullt av roboter. Jeg finner sjelden en ekte spiller i dette spillet
Wow. Bare WOW. Jeg har spilt dette lille spillet i ÅR nå... Jeg foreslår at du legger til moduser, f.eks. Pistolspill...
Fantastisk spill. Jeg har alle våpen. Jeg gleder meg til neste oppdatering! Edit: når jeg lager et 1/1-spiller-spill blir folk FORTSATT med. Kan du fikse det eller legge til enkeltservere der du kan laste et spill uten at noen blir med?
Chicken Gun 액션 wmgh
Herregud!! Dette spillet er superkult de kameraene jeg vil gi det en femstjerne
Dette spillet er bra. Jeg liker dette spillet veldig godt, men det henger etter, så jeg kan ikke spille dette spillet ordentlig. Men dette spillet er morsomt
elsker spillet, sannsynligvis min favoritt i 2020 så langt, du kan spille med vennene dine og enda flere har fantastiske våpen å velge mellom, og så snart du laster inn i spillet, fokuserer du bare på å vinne laget ditt👌🏼❤
Ps legg til 12 flere mobs, flere kart, flere biler, flere kostymer, flere fly, flere våpen, rekvisitter, effekter som å brenne med våpen og til slutt flere ridderlige dyr, hvis du gjør det, vil jeg sette 5 stjerner og jeg liker alt og ps legg til en hallaween-oppdatering for hallaween psssssssssssssssss!
Legg til litt chalo-apper - legg til noen kjæledyr for en klassisk følelse, så legg til noen nye kjæledyr. Gjør dette spillet litt mer detaljert. Prøv å legge til grafikk i spillet. Gi oss muligheten til å endre kontrollene. Kan du legge til litt interiør og legge til objekter slik at vi kan lage hus i spillet. Og du har gjort mange forbedringer i kart, men kan du legge til noen flere kart, jeg sier ikke at du ikke har gjort forbedringer i kart, men legg til noen flere kart, jeg håper du vil.bye.
Dette spillet er veldig bra, men Creator hvis du leser dette kan du ha en drone som er på 150 mynter fordi de vil være enkle å oppdage fiender
Jeg ønsket å spille dette for latteren og latterligheten ved det, og jeg fant det, men jeg hadde ikke forventet at det skulle være GØY også. Som bror, dens kylling CoD, hvorfor er det så morsomt? Pluss at du kan bygge ting, kjempe mot monstre, en BR-modus, den er tent. Jeg vil si, det er noen VELDIG ope-våpen, men det lønner seg ikke å vinne. Det er superenkelt å få mynter og ingenting er latterlig priset. Ærlig talt elsker jeg det mye og håper det får kjærlighet og oppdateringer en stund fremover.
dette spillet er bra, morsomt, stressende, jeg elsker dette spillet det eneste problemet er at når jeg kjøper Spas-12 hagle og KACs maskingevær kan jeg utstyre det, men jeg kan bare ikke ta inn flagget (min favorittspillmodus) det er derfor jeg ikke kommer til å rangere den over 3 stjerner, så ja, jeg er veldig veldig trist Jeg håper de løser dette problemet, Spas-12 hagle og KACs maskingevær er så mye mer nøyaktig enn G36 eller dobbeltløpshaglen eller M24
Chicken Gun 액션 wmgh
Oppdater dette spillet og fiks snikskyttermål