Post by ceslafilesza on Feb 10, 2022 18:42:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crab War: Idle Swarm Evolution ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crab War: Idle Swarm Evolution IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisäävät kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Crab War: Idle Swarm Evolution 2022 version ▞▞▞
Peli lapsille
Napauta vain näyttöä ei strategiaa ei aivoja ei taitoa ei mitään, napauta kunnes jokin rikkoi näytön tai sormesi...👍👍👍👍🤒
Crab War Aventura bgf
Crab War: Idle Swarm Evolution एडवेंचर tkmc
peli on täysin rikki. Jäätyy päälatausnäytössä
paljon mainoksia. matalaa pelattavuutta. tavallinen napsautuslaite
Tämä on hieno peli, se on erittäin... umm no, se on erittäin koukuttava ja hyvä aika. Hienoa, jos et halua kiinnittää huomiota tunnilla tai töissä. Kaiken kaikkiaan loistava peli ja loistava tapa päästä eroon ajasta.
Järkyttävän tylsää, ei strategiaa, napsauta vain. Muutaman minuutin kuluttua se kaatui eikä käynnistynyt uudelleen. Pian poistettu.
OMG
Loistava peli Rakastan uutta sotakonseptia, mutta pelasin tätä kauan sitten ja toivon, että olisi olemassa tapa nollata edistymiseni, jotta saan sen uudestaan. Muuten sitten se kiinteä peli 👍
Hyvä tähän mennessä. Tätä on pelattu siitä lähtien, kun he julkaisivat sen. Ajattelen arvosanaani myöhemmin uudelleen.
Kun tein Ecdysisin, pienen rapuni vauriot palautuivat, mutta päivityskustannukset eivät maksaneet... idk jos se on bugi, mutta se häiritsee minua
Ihan ok ajan viete.
Tämä peli on todella hauska, mutta toivon, että olisi olemassa tapa nollata edistymisesi.
Oli hyvä peli, mutta 2.0.2 tuhosi pelin täysin nostamalla King Crab -kustannuksia liikaa. Palaa 2.0.0 King Crab -kustannuksiin.
Crab War Aventura bgf
Crab War: Idle Swarm Evolution სათავგადასავლო bxm
se on loistava peli kaikille joutokäynnin ja teippauksen ystäville. Siellä on syvällistä toimintaa ja haasteita, mutta eteneminen voi harvoissa tapauksissa olla hyvin hidasta.
hyvä tapa hukata aikaa
Yritin pelata tätä peliä uudelleen, mutta se ei antanut minun käynnistää uutta uudelleen. Joten olin jumissa kuka tietää milloin -tilin kanssa, enkä tiedä, mitä mikään uusista ominaisuuksista tekee. Hämmentävää ja ei auta.
Hyvä peli kaiken kaikkiaan, mutta latautuminen kestää kauan ja toimii hitaasti.
Crab War: Idle Swarm Evolution სათავგადასავლო bxm
Rapu/matelija-teema on mielestäni alkuperäinen (ainakin kaikkien lataamieni pelien osalta?), mutta siinä on joitain ongelmia. 1 - Edistyminen tuntuu tuskallisen hitaalta. 2 - Lataaminen kestää aivan liian kauan tämän pelin kannalta, ja näyttää siltä, että graafinen käyttöliittymä ja latauskoodi käsitellään yhdessä, kuten pätkivä grafiikka havaitsee. 3 - Näyttää ehdottomasti siltä, että tapahtumissa pitäisi tarkistaa huijaamista/hakkerointia?
mainokselle
minulla oli 58 sipulia jäljellä 2 tuntia, kaikki meni kaikki palkinnot, cobchs jopa kaikki kuningatartasoni, jotka olivat yli 200, ja minun gnuu-kehitys miksi näin tapahtui
Idle clicker kaikenlla ympäristöllä. Omaperäisen näköinen ja toimiva, jos tykkäät genrestä on tää kokeilemisen arvoinen.
Kaunista taidetta ja muotoilua, mutta pelattavuus on erittäin tylsää ja rajoittuu ruudun napautukseen
Vau!! tämä on vakavasti huonoin peli mitä olen koskaan pelannut!!! par useimmille henkilöille.. ei vie aivovoimaa ollenkaan. Odotin tällaista awnseria tällaisen pelin kehittäjältä. IE: Retarded
Oliko kiva peli 12 dollaria kuukaudessa???! Poistettu. Surullinen
Loistava peli kannattaa ladata!!!!!!!
Toistaiseksi tätä peliä on hauska pelata, mutta olen päässyt pisteeseen, jossa minulla on 450b dps vastaan 7-12T hp ja tappaminen 3 antaa minulle rahaa yhdelle päivitykselle ja tyhjäkäyntini täyden päivän jälkeen antaa minulle rahaa 10- 13 päivitystä. En ole vielä avannut prestige-järjestelmän lukitusta, enkä ole selkeää osoitusta siitä, milloin avaan sen
Crab War: Idle Swarm Evolution சாகசம் nyl
offline-tilassa ei ole edistystä. muuten se on loistava, joskin erittäin hidas. se ei lähetä roskapostia mainoksia ja peruspeli on lievästi mielenkiintoinen. arvosana olisi korkeampi, mutta kukaan ei halua jättää tyhjää peliä auki puhelimeensa koko ajan
Jälleen kerran sanoin tämän jokin aika sitten, että tämä peli teki hyvää työtä, mutta nyt se teki hämmästyttävän työn, sen hauska ja jokseenkin rentouttava kiitos, että et unohtanut peliä.
Empire Warriors: Offline Games Strateške igre iad
Olen aina rakastanut tätä rapupeliä ☺️
Crab War on koukuttava! Genrelle se asettaa korkealle rimaan. Grafiikka on sileää kuin silkki, pelattavuus on harkittu ja syvyys yllättää napsautuspelin. Hyvin tehty työ kehittäjille ja suunnittelijoille.
Kohtuullinen mutta erittäin hidas. Kestää tunteja ennen kuin pomot asettavat haasteita, eivätkä päivitykset lisää tarpeeksi visuaalista muutosta tehdäkseen ajasta viihdyttävän. Mutta mekaanisesti se on tarpeeksi reilu tyhjäkäyntipeli.
Arvostelin koska helmiä
Tämä peli on MAHTAVA, jos pidät tapperipeleistä, tässä on MUST HAVE, siinä on haastavaa toimintaa, hullun näköisiä rapuja ja siisti tarina, ja vaikka en olekaan mikään tapperi, mielestäni tämä peli sopii kaikille! Toinen asia on sivuhaasteet, kuten wildebeast ja pvp! Siisti peli! (Anna minun nyt selvittää, miksi kissani kehittyi taas rapuksi...)
Tämä peli on mahtava, mutta annoin 3 arvosanaa, koska se kaatuu aina 3 minuutin pelaamisen jälkeen, korjaa tämä ongelma plzz kaiken kaikkiaan tämä peli on hyvä ja puhelimessani on 4 Gt ram, mutta se kaatui
Mahtavaa peli 😃
Se on hauska ja luova peli ja rakastan sitä, mutta se on tylsää, kuinka matelijat ovat niin heikkoja, että voin ampua niitä vain kolme ja halusin vähän haastetta, mutta kaiken kaikkiaan se on ok.
Inhoan pelejä, jotka vaativat päivityksiä tapahtumiin, jotka tappavat dataa ja aikaa. Olin kiinnostunut pelistä, kunnes näin sen. peli on hauska, mutta todella töykeä tuhlata ihmisten dataa ja aikaa.
Poistuiko arvosteluni itsestään? Mutta huono vain kirjoittaa uudelleen. Peli latautuu hitaasti. Kestää kahdesta kolmeen minuuttia, mikä useimmilla mobiilipeleillä, joita pelaan tällä tavalla, ei vie puolta latausajasta. Kuitenkin, jos pääset sen ohi, grafiikat ovat kauniita ja eloisia.
Jos ei muuta elämää ni menee se aika tähänkin
Hauska, siisti tyhjäkäyntipeli upeilla kristalliravuilla, rohkaisen ihmisiä pelaamaan tätä peliä, ja tämän pelin luoja, luuletko voivasi alentaa rapujen leval ups -hintaa, kiitos jos voit.
Pidän tällaisista tyhjäkäyntipeleistä. Olen varma, että mitä enemmän lisäät uusia ominaisuuksia tai tapahtumia, sitä enemmän minulla on aikaa pelata peliä. jos saisit myös kertoimen kestämään pidempään, se olisi täydellinen.
Ennen rakastin tätä peliä.... Pääsin äskettäin peliin Internetin kautta, kun en ollut siinä vähään aikaan ja kaikki edistymiseni oli poissa. Pelini nollattu tyhjästä...ei sovellusostoksia, ei saavutuksia.....ei mitään. Se kaikki katosi, eikä se tule takaisin vaikka kuinka monta kertaa yritän synkronoida Google Play -tilin siihen. Tämä oli suosikkipelini kaikista mobiilipeleistä koko maailmassa...nyt se ei merkitse minulle mitään.
Oksahelmiä, ei koskaan saanut. sanoi että virhe. silti laskutti minua!